نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ترکیه Yapi استانبول 2016

با حضور شرکت BTM در نمایشگاه سالن 3 واحد 321

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی ساختمانی ترکیه، آسیای میانه و آفریقا موسوم به سی‌ و نهمین دوره نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت ساختمان استانبول ترکیه 2016 در تاریخ 10 – 14 May  به مدت پنج روز (21 تا 25 اردیبهشت ماه 95 ) در Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi – İstanbul استانبول آغاز به کار می‌کند.
این نمایشگاه با حضور شرکت‌هایی از 105 کشور جهان در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود. در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و مصالح ساختمانی و معماری استانبول ترکیه واحدهای شرکت‌کننده به معرفی محصولات خود در زمینه انواع پروژه ساختمانی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، معماری،مصالح ساختمانی و املاک تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته خارجی، بتن،فولاد، سیمان، کاشی و سرامیک، سنگ، ابزار و ماشین آلات و یراق‌آلات،دکوراسیون، معماری داخلی، آشپزخانه، حمام، استخر، لوله و اتصالات،پلاستیک، رنگ، دروپنجره، شیشه، آلومینیوم، آسانسور، روشنایی، شیرآلات، آسفالت و عایق‌ها، نما، سازه، پیمانکاری، آتش‌نشانی، تفریحی و ورزشی، آزمایشگاهی، نانو، قالب‌ها و الکترونیک.
انبوه‌سازی، فن‌آوری‌های نوین ساختمان، ساخت‌و‌سازهای پیشرفته، پیمانکاری ساختمان، شهرسازی، سرمایه‌گذاری، ماشین‌آلات تولید بتن، فرآورده‌های چوبی، پاركت و ديواركوب، درب و پنجره، تجهیزات آشپزخانه و… می‌پردازند.
این دوره با استقبال جمع کثیری از مقامات عالی‌رتبه شهرداری‌ها، نظام مهندسی‌ها، سرمایه‌گذاران مسکن و بازرگانان مصالح ساختمانی و دیگر ارگان‌های مرتبط با مهندسی عمران و ساختمان و مسکن ایران آغاز شده است.
سال گذشته نمایشگاه بین‌المللی ساختمان استانبول با حضور 1150 شرکت در مساحتی بالغ بر 110 هزار مترمربع و تعداد 110 هزار بازدیدکننده متخصص برگزار گردید.
همچنین در این دوره رویدادهای مفیدی برای ارتباط صاحبان صنایع ایرانی و خارجی با یکدیگر و فرصت های شغلی فرامرزی ایجاد خواهد شد.

مکان نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ترکیه Yapi استانبول

Tuyap - Tuyap Fair Convention

لیست شرکتهای غرفه دار در نمایشگاه صنعت ساختمان ترکیه

عزیزان همکار و دوستانی که علاقه مند هستند برای شرکت در نمایشگاه می توانند به صورت رایگان از طریق لینک زیر ثبت نام کرده و بلیط ورود به نمایشگاه را دریافت کنند


 

ثبت نام آنلاین رایگان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان استانبول

 

Pin It on Pinterest

Share This